tisdag, september 27, 2011

Många timmar idag ägnades åt att lägga ut film!

Tack You Tube att vi kan lägga upp våra videos och gamla filmer från sextiotalets rullfilmer, de sk dubbelåttorna.
Det har blivit en gedigen samling men jag har fått redigera dem rätt hårt för att få plats med dem. Man får max lägga upp 15 minuter åt gången. Några hade sk opassande bilder, ja ni vet det där att man inte kan lägga ut småflickor som badar utan baddräkt osv.
Förr var det så vanligt på stränderna men det är en svunnen tid, nu går det inte att ens lägga ut dessa historiska filmer . Facebook har ju visat sig vara tuffa på det här med censur.
Men roligt är att se tex hur mina första barn kan leka i närheten av både mitt husbygge och andras med en väldig bråte överallt. Alice klättrar upp på en tunna medan jag filmar och jag håller andan än idag!
Åsa ligger på golvet i köket kanske 3 månader gammal och vår hundvalp klättrar rakt på henne men inget gnäll där inte.
Mina andra barn, Christian
,Sofia och Anna bygger lego i mängder samt dansar och sjunger. Ja, man får allt en liten tår i ögat av alla dessa minnen av de fina barn jag har.
Min kanal på You Tube heter kort och gott bara :"hogrelius".http://www.youtube.com/user/hogrelius#g/u

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate