lördag, mars 26, 2011

Ett mycket sevärt Babel!

http://svt.se/babel
Om du är intresserad av litteratur och bra diskussioner då tycker jag att du ska se Babel . Åsa Moberg, Jan Guillou,Eva Beckman, Lena Andersson,Jean M Auel, Kristian Lundberg ,Claes de Faire.

Lundberg har skrivit en bok från sin hemstad Malmö där han växte upp inte alls långt ifrån där jag bodde. Det högg i mitt hjärta när han visade hur hans älsklingsaffär hade blivit omvandlat till möteslokal för AA. Min första AA-lokal där jag blev tvungen att inför både mig själv och andra säga orden att jag var alkoholist.
Programmet leddes av Eva Beckman på ett mycket förtjänstfullt sätt och det fanns faktiskt inga döda punkter alls. Se det på SVT-Play!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate