tisdag, februari 15, 2011

Veckans brott!

http://svt.se/2.139877/

Camilla Kvartoft och Leif GW Persson fortsätter med sitt utmärkta program "Veckans brott" på tisdagarna i Tv 1.

Ikväll tog de upp det hemska mordet på en ung kvinna i Avesta för snart fem år sedan. En tjej som levde ett bra liv blir av någon anledning mördad i sitt hem.
Många gånger sker också en våldtäkt i sådana fall men det vet bara polisen därför att man tiger fortfarande om en hel del detaljer eftersom utredning pågår fortfarande.
I programmet medverkade kvinnans syster och vädjade om tips så att kanske något kan föra utredningen framåt.

En man vars dna återfanns i lägenheten  borde inte ha funnits där enligt systern då kvinnan inte kände den här mannen mer än till utseendet.
När jag läser gamla tidningslägg så ser jag att den mannen satt häktad men släpptes därför att det räcker inte som bevis dessa dna.

Att se denna kvinnas foto gör nästan ont när man vet vad som har hänt henne!  Då kommer de mörka tankarna om männen och deras ibland unkna värld. Drivs en del bara av rent djuriska tankar och handlingar?
Jag ska ha  (dig) annars dödar jag !
Små pojkar kan redan i sandlådan uppvisa dessa tendenser mot andra. Mönstret har jag mött många gånger under min uppväxt. JAG SKA HA!

Våld och förtryckartendenser ser man överallt i världen, männens värld!

Måtte polisen kunna lösa det här brottet i Avesta!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate