tisdag, december 21, 2010

Posten SUCK!

Jag hade beställt Take thats nya och man får förmoda att någon annan ville ha den och tog den. Firman har skickat den och det har de papper på. Jag får tillbaka pengarna av dem, posten har enligt de här breven inget ansvar och de får göra upp med cd-bolaget. Om stölder eller vad det nu är frågan om börjar bli vanligt så kan det sänka näthandeln av just DVD och CD. Jag kommer nog inte att köpa mer efter två misslyckade försök inom ett år. När jag köpte en grej till min Sony-Ericsson-mobbe så skickades den via rek. från Hongkong , det kanske blir nödvändigt här också men då kommer kostnaden att sänka affärerna.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate