söndag, december 12, 2010

Hemska händelser händer nu i Stockholm

Dottern har lagt sig och då måste jag nog stänga ner och inte sitta här o klappra på tangenterna. När man bor i en liten tvåa så är det lätt att störa varandra. Större skulle jag inte vilja ha, det är precis lagom för mig. Samma med hyran. Lagom var ordet!
När jag läser tidningen ikväll så kan jag tyvärr konstatera att de islamistiska djävlarna har kommit till vårt land med självmordsbomber.
Jag är inte ett dugg förvånad, snarare så är jag förvånad över att de inte tidigare har bombat.
Det värsta som kan hända nu är att fler såna dårar blir eldade av det här dådet!
Fy sjutton, ikväll vann SD massor med fler röster igen!

PS Det här kom till Säpo idag!:
Cirka tio minuter före explosionerna skickades ett mejl och en ljudfil till TT, även adresserat till Säpo, där en man vänder sig till "Sverige och svenska folket".
Han hänvisar till den svenska tystnaden kring Lars Vilks målningar, de svenska soldaterna i Afghanistan och säger att "nu ska era barn, döttrar och systrar dö lika som våra bröder och systrar och barn dör."
– Våra aktioner kommer att prata för sig själva. Så länge ni inte slutar ert krig mot islam och förnedrande mot profeten och ert dumma support till grisen Vilks, säger mannen.

"Frukta inte döden"

Därpå uppmanar mannen alla muslimer i Sverige att "sluta fjäska och förnedra er". Han avslutar meddelandet med ännu en uppmaning till "alla mujahedin i Europa och Sverige":
– Nu är det dags att slå till, vänta inte längre. Kom fram med vad än ni har även om det är en kniv och jag vet att ni har mer än en kniv att komma med. Frukta ingen, frukta inget fängelse, frukta inte döden.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate