torsdag, oktober 07, 2010

Gösta är död!

Idag kom dödsbudet att Gösta hade avlidit 75 år gammal på ett sjukhus efter att ha fått vara hemma några dagar.
I somras när jag var hemma hos honom så minns jag att jag redan då frågade mig själv hur länge han skulle klara sig. Han var redan då sjuk och märkt .
Gösta var en av de mest generösa män jag träffat. Flera gånger var jag med på fester på Kastanjgården där han bjöd alla han kände på massor med mat och dryck. Bilden här är från förra året och visar en mycket glad Gösta. Han tyckte om att göra andra människor glada därav hans fina leende.

Nu är det slut på hans små mail och träffar hemma hos honom! Tyvärr är livet så här när man själv börjar bli till åren. Fler och fler försvinner ur ens liv på olika sätt. Självklart så väcker varje dödsfall egna tankar om hur länge man får vara kvar i livet.
Det gäller att försöka reda ut sitt liv så att man inte har något dåligt bagage med sig .

Farväl Gösta , nu lever du bara på Facebook!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate