tisdag, december 01, 2009

Sorgliga Dell-fadäsen fortsätter

Pengarna är dragna från mitt konto! Besked kom att datorn skulle levereras den 1 dec. Idag så dök detta upp på min sida: Ordern är annulerad!!
Så trött jag är på denna firma nu! Snart blir det polisanmälan om inte mina pengar återförs till mitt konto!

Idag den 1 dec fick jag kontakt med Dells försäljare nere i Kph,inget ont ska falla över honom för han har verkligen ställt upp så gott det går. Han kunde bara liksom jag konstatera att de inte hade kunnat fullgöra ordern. Den skärm som jag ville ha kunde de inte få fram, men de kontaktade inte mig innan de annulerade min order.

Nu är mina affärer med Dell ett minne blott! Blir inga fler heller efter denna runda som har pågått sedan slutet av oktober. Jag ÄR besviken på dem!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate