måndag, december 15, 2008

KENT


KENT

Jag har försökt att önska "Utan dina andetag" med Kent på musikhjälpen (P3)!

Döm om min förvåning när de meddelade att Sveriges Radio inte hade den skivan med KENT!

Sveriges största band genom tiderna, de har sålt miljoner med skivor. Vunnet massor med priser!

Ibland får jag för mig att det finns ett snobbmotstånd mot Kent!

Jag fick ett mail från Eskil Larsson som är sändledare. Han sa att de inte har tillgång till hela arkivet av skivor på SR just på natten!!


En from tanke är att det är konstigt att ett av sveriges största och mycket populära band inte finns att spela på natten!!!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Vaaa? Det var en märklig ursäkt!?.. Då ska man inte önska låtar på natten med andra ord, då tjänar det ju ingenting till. Visst går pengarna fortfarande till något bra, men erbjuder de något tillbaka får de ju set ill att det blir så också. Anser jag iallafall..
Just "Utan dina andetag"måste vara nåt av det bästa Kent gjort.Den och Spökstad är mina favoriter.

hogrelius sa...

Jag älskar "Utan dina andetag" ! Den är vacker,gripande,lite sorglig ibland,poetisk........ett tag var Chans min favorit men det var av mycket personliga skäl. Ja, de skäl som gjorde att jag nu bor i Hökarängen istället för Malmö!!!!

Anonym sa...

*Ler* Ja den bortförklaringen lät ju hel dum! Haha...

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate