torsdag, november 06, 2008

Test av Windows 7


Som du ser så är det Vistas färger, även ljudbilden är från Vista. Otroligt lätt att installera Windows 7 och snabbt gick det också när man jämför med Xp tex.
Sen märker jag att alla program är uppsnabbade. Så seg som Vista är så är den här rena himmelriket. De har behållit den höga säkerheten från Vista och det är i dessa tider helt rätt!
Jag har inte mött några felmedelanden när jag plockar ner andra program heller och det är bra. Min PC som jag har den här på är en gammal apparat men med rätt bra prestanda , den är ca 7 år gammal och ändå så funkar det klanderfritt.
Fortsättet Microsoft på den här vägen så kommer det att bli populärt med detta OP-system och det kommer säkerligen att hålla åtskilla år mer än Vista!
Var jag har fått tag på denna uppsättning tänker jag inte berätta här för det är faktiskt olagligt att ta ner från internet och använda! Den som söker han finner!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate