lördag, november 22, 2008

Dåtidens barnvagnar!

Jag var på väg att fylla 41 år när jag går här med Anna, så här i efterskott så måste jag med häpnad säga att jag inte ser så värst gammal ut !Nog skulle jag lika gärna kunna gå för 32 eller hur?? haha! Nå,det var en tid i mitt liv då jag trivdes!
Jag skulle till och med kunna säga att jag upplevde lycka. Anna blev en liten glädjestråle i mitt liv.Sladdbarn brukar bli lite annorlunda behandlade av sina föräldrar och det har säkert hennes syskon tänkt på många gånger.Älskar er också!! Det ÄR roligt att få ett barn vid den åldern även om man blir trött av nattvak och liknande!
Dessutom hade jag det fint på mitt nya jobb som sjukvårdsbiträde på VÄS, vi hade gott om personal och jag var på en fin avdelning. Minns särskilt Alf som en mycket god arbetskamrat. Vi hade roligt på jobbet. Det dröjde ett par år till innan Malmö stad slog till med förfärliga nedskärningar av personal, sen var det inte roligt längre!
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anna Högrelius sa...

Det var en söt bild på oss! Skulle kunnat tro att det är Isadora i vagnen, haha.

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate