fredag, oktober 03, 2008

Dåliga tider igen?

Så här slog man upp stora annonser utanför Socialbyrån i Rosengård en gång i tiden när jag bodde där!

Dröm dig bort! Jojo, så kanske man börjar säga åt folket återigen. Glöm den trista vardagen och köp en billig bok och dröm dig bort.

Eller systembolaget kan ta till följande i sina annonskampanjer: Dröm dig bort med hjälp av en hela Renat!

Vissa krogar kunde säga åt sina kunder att komma in och ragga för att sedan drömma sig bort från trista partners och skrikiga ungar!

Det går att fylla på med en massa olika blivande eller pågående drömmar.

Mona Sahlin : Ropen skalla fralla åt alla!

Lars Ohly : Mera murar så att vi inte surar!

Mikael Wiehe: Ge mig en Havanna så får du en helpanna!

Moderaterna: Nu sänker vi skatten så att pensionären får leva av katten!

Anders Björk: Kom upp på slottet och mig hylla så lovar jag dig en härlig fylla!

Själv säger jag bara natti och välkommen åter!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate