onsdag, augusti 13, 2008

Lurigt på Passagen!


Hello Dear,

I am very happy to receive your reply

Like I said before my name is Edit 23yrs old, single and never married. I believe that it is important we get to know each other better for trust and confidence which is necessary in any good and lasting relationship built on truth and real love.

I love reading and spots and like to visit parks and garden to be close to nature. I love children too and will like to have many children when i get married. I am from Sudan and i am presently staying in a refugee camp here in Senegal .

I came here because my parents died and our region is not safe at all because of the rebel soldiers who are rapping women everyday and i escaped through the help of the unicef and red cross and i am now registered with the united nation high commission for refugees Dakar Office here in Senegal.

I choose to come to Senegal because i came once to Dakar three years ago with my late father because he was in oil business I will tell you more about my family and everything about me when i am sure who you are and that i can trust you with my life as true friend and guardian,

Attached here is my picture I will tell you more about myself in my next mail. Please send your own picture and telephone number in your next reply.

Hoping to hear from you soonest!
Edit

Hej Hej,

Jag är mycket glad att få ditt svar

Precis som jag sa innan jag heter Edit 23yrs gamla, ensamstående och aldrig gifta. Jag tror att det är viktigt att vi lär känna varandra bättre för förtroende och tillit som är nödvändig på något bra och varaktig relation byggd på sanning och verklig kärlek.

Jag älskar att läsa och fläckar och gillar att besöka parker och trädgårdar att vara nära naturen. Jag älskar barn också och kommer att vilja ha många barn när jag får gifta. Jag är från Sudan och det är jag för närvarande bor i ett flyktingläger här i Senegal.

Jag kom hit eftersom mina föräldrar dog och vår region är inte säker alls på grund av rebellernas soldater som är rapping kvinnor vardagliga och jag rymt med hjälp av Unicef och Röda Korset och jag är nu registrerade hos Förenta nationernas flyktingkommissariat Dakar Office här i Senegal.

Jag väljer att komma till Senegal, eftersom jag kom en gång till Dakar för tre år sedan med min sena far eftersom han var i olja affärer Jag kommer att berätta mer om min familj och allt omkring mig när jag är säker som du är och att jag kan lita på dig med mitt liv som sann vän och väktare,

Bifogat här är min bild jag kommer att berätta mer om mig själv i min nästa post. Skicka din egen bild och telefonnummer i ditt nästa svar.

Väntan att höra från dig soonest!
Redigera

--- On Mon, 8/11/08, Bo Hogrelius wrote:
From: Bo Hogrelius <>Hej du! Jag blir alltid lite fundersam över såna här mail på Passagen eller
någon annan stans.

Ung tjej kontaktar äldre man?? Kan du ge mig en bra förklaring så vore jag
tacksam!
hej fr Bosse H













1 kommentar:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate