söndag, juni 15, 2008

FRA


Jag kommer aldrig att rösta på något parti någonsin vilket är med och driver igenom lagen om att FRA ska avlyssna internet och teletrafiken generellt!
Socialdemokratins förslag är i stort sett detsamma som alliansens och deras historia med illegala avlyssningar bakåt i tiden (IB-SAPO) förskräcker.
Att de nu på onsdag röstar emot borgarnas förslag är bara ett spel inför gallerierna, tyvärr!
Hur många är inte vi inom väljarkåren som knuffas ut i den politiska kylan nu?
Om man är demokrat så måste man nu ställa sig frågan, hur ska man rösta i nästa val?
Pest eller kolerafrågan kommer åter på dagordningen för oss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Se min kommentar till Stina & Kärlekens blog på Myspace den 13 juni !

Gun Svensson sa...

Du ger röst åt många som gett upp tidigare. Men vi får inte ge upp. Jag har varit politisk vilde sedan 1986 då jag lämnade socialdemokraterna. Sedan dess har jag lärt mig att det finns kloka människor i alla partier men att det är fiendelinjen mellan höger och vänster, som hindrar dialogen.

hogrelius sa...

Samma inställning har jag också.Den gamla "klasskampsinställningen" fungerar inte längre.Tack för tipset i din blogg om videon om FRA!!!!Har lagt ut den också just nu!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate