fredag, december 28, 2007

En påhälsning...

Strax före jul drömde jag om min döda fd hustru, Bodil. Vi tittade grundligt på varandra ,log men sa inget.kramade om varandra.Allt kändes bra sen vaknade jag och kände mig nöjd och belåten.Läsaren ska veta att när hon avled för ca 10 år sedan,för övrigt på vår bröllopsdag, då meddelade hon sig till mig men jag förstod inte vad det var just då.Blev bara orolig och konstig . Allt detta kommer min familj ihåg så det kan dokumenteras.Vi bodde 60 mil från varandra och jag visste inte att hon var döende.
Drömmen före jul var också ett meddelande från henne att allt gammalt groll är glömt och så ska vara.Se på det ljusa och lev vidare.Satt och såg igår på mina två äldsta flickor vilka jag har ihop med Bodil.Talade länge med dem och för min del kändes det mycket bra.Det har gått så bra för dem och jag gläds åt detta.
En förälder upphör aldrig att längta efter sina barn och upphör aldrig att älska dem.
Alla föräldrar vill också att livet ska vara gott för dem,inget konstigt med det.Mitt liv har inte varit det bästa alltid men jag vet att nu har det vänt för mig.Känner mig trygg i mig själv och vill ej mer fly från det verkliga livet med hjälp av alkohol!
Att komma fram till detta bokslut känns oerhört skönt. Att jag dessutom idag kan känna mig älskad är en känsla som leder mig framåt.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate