onsdag, juni 27, 2007

Safari (från Apple-Mac)

Hit går du om du vill plocka ner Safari Browsern


Mac-folket har nu konstruerat en webläsare för Windows. Ett utmärkt initiativ även om Mozilla-Firefox är nummer ett åtminstone för mig.Microsofts Internet Explorer har under årens lopp innehållit så många fel så den använder jag inte.Fel som inte den vanliga användaren inte märker, men de stora säkerhetsfelen har under årens lopp funnits där med risk att ens bankpengar plockas ut av div. hackers.Dessutom är den inte särskilt snabb att plocka ner lite större sidor.
Safari är fortfarande i sk Betaversion d.v.s. en provversion.Finns säkert en hel del fel i den fortfarande men på bara en vecka så har de åtgärdat de värsta felen som var då.
Nu går den så förbajat snabbt och säkert så jag måste nog påstå att jag aldrig under alla år har sett någon snabbare webbläsare.
Nu efterlyser jag bara att Mac-folket yxar till Safari även för oss Linuxanvändare!
Testa Safari och jag tror inte att du kommer att bli missbelåten!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate