söndag, april 01, 2007

IDAG VAR DET FEST!

Men det var inte på sånt här vi festade på utan vi var på en flott krog som ligger på Östermalm här i Stockholm.
En Kinakrog som har Japansk,Kinesisk och Mongolisk mat och det är bara att äta hur mycket man vill. O jösses som vi åt!
Vi firade min väns 60-årsdag men på tu man hand för det ville jag.

Det bästa med såna här matställen är att man kan plocka ihop precis det man själv vill ha och tycker är nyttigast och gott.
Ett faktum är att jag åt så mycket så ikväll har jag inte lagat någon mat alls utan mest levt på frukt!
Trevligt var det men som allt trevligt i livet så tycker man att det är för kort tid jämt.
Grattis en gång till!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, sådana där resturanger är så underbart bra!! Nu blev jag sugen. Men hoppas ni hade en trevlig kväll och att du inte har en alltför jobbig "matkoma":)

hpy sa...

God mat ar annu godare da man ar i gott sallskap.

hogrelius sa...

Haha, nej ingen "matkoma" !!!Visst är det så att mat smakar som bäst i gott sällskap.Är ju inget kul att sitta och äta ensam!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate