lördag, mars 31, 2007

Sova ordentligt i natt!

Så här ska jag se ut när jag går och lägger mig om en stund, då kanske jag också sover bra inatt.
I går så var jag och min vän ute på Skeppsholmen och vandrade omkring i solskenet.Kändes mycket gott och bra för själen att kunna gå i denna fina miljö och njuta.
Jag har speciella minnen från Skeppsholmen eftersom jag låg i Kungl.Flottan mellan hösten-61 tom. jan -63.
Har då och då tillfälligt när vår torpedbåt var på Örlogsvarvet övernattat i ett av de små husen på denna ö.
Muckade dessutom från Skeppsholmen också och det var ett bra ställe att ligga på eftersom det är gångavstånd till det mesta i Stockholm.Ständig nattpermis hade vi dessutom och det var inte fy skam!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate