onsdag, februari 14, 2007

TOSSA de MAR

Tänkte jag skulle pigga upp stämningen på bloggen med en bild från i somras när jag tog flyget till Barchelona och vidare upp efter kusten till Tossa!
Ett mycket vackert ställe att vandra omkring i men allt har en baksida också.Jag och Gunilla gick till biblioteket och satte oss ett tag framför datorn.Jag la min Sony bredvid mig och sen gick jag därifrån.Glömde helt enkelt Sonyn för jag var så fokuserad på en ny resväska som Gunilla hade köpt och vilken jag skulle bära hem.En person var kvar sen stängde de bibblan efter 10 minuter.
Dagen efter var vi där när de öppnade och kvinnan som jobbade där sa på direkten att det var bara HAN kvar ,HerreGud!!

Tjaa, polisanmälan och papper men sen har jag inget mer hört.Som tur var så hade jag en kamera till med mig så det blev ändå lite foton att visa upp!
Gunilla hörde jag av efter ett halvår som först då hon talade om att hon hade förlovat sig !

Så kan det gå men jag är lycklig ändå,
alla hjärtans dag är det visst idag
då får jag krama min moatje mot mitt bröst
och säga med len röst
jag älskar dig
älskar du mig?

2 kommentarer:

hpy sa...

Ar det sa viktigt om den andra alskar dig, bara du alskar henne/honom?
(Jag minns historien om din kamera, har last den tidigare pa din blogg.)
Kanske man inte skall springa efter karleken. Det kan ju handa att den star bakom ryggen pa dig och inte springer lika fort som du!

hogrelius sa...

Jag har vänt på mig och tittat där bakom mig.Jo,där står kärleken och väntar och säger välkommen!Slutsprunget!!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate