fredag, december 22, 2006

Tårar


Idag när jag skickade blommor till farfar Ingvars begravning som ska vara den 29 dec då hade jag kommit överens med min fd fru att vi skulle gemensamt skicka dessa blommor.Undertecknat alltså av oss och familjen. Som det ska vara.Då kom mina tårar igen och så här efteråt så funderar jag på varför jag känner så starkt .
Inser just nu att det var när jag undertecknade med våra namn då kom känslan av att tiden hade rullat bakåt några år och allting var som förr.


Tänk att såna tankar kan komma för mig fortfarande efter tre år?





1 kommentar:

Pikkuliina sa...

Känslor tar sin tid och jultiden är tiden för känslor. Du har sorgen och glädjen att lära leva med.
God Jul!

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate