onsdag, augusti 02, 2006

SkrotNicke!

Jag har alltid roat mig med att kolla vad folk slänger i grovsopan och igår hittade jag ett par gamla datorer och skruvade isär dem på plats.Resultatet blev två nätverkskort a ca 180 kr stycket samt en fungerande DVD 16 ggr farten.Kostar ca 800 !
Satte in den på min gamla dator och nu snurrar det en dvd med 865 mp3 or med mycket god musik.
Ibland skulle man behöva barnhänder för att komma åt grejorna inne i datorn men med vissa trix som att flytta div. kablar och klippa av vissa fästen så gick allting bra!

2 kommentarer:

hpy sa...

Jag skruvade klockor och liknande i bitar da jag var liten ,men det hjalpte mej inte at bli urmakare.

Robin H sa...

Snyggt! :D

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate