fredag, april 28, 2006

Jag skrev ju igår hur dåligt jag mådde och idag när jag vaknade så var det inte bättre. Sen ringer min telefon vid tiotiden och det är min gamla mor som mycket svagt säger att hon nu ska åka med ambulansen till lasarettet.Hon tar adjö av mig och tackar mig för att jag har varit snäll mot henne och brytt mig om henne.
Jag har biljett till Eskilstuna i morgon men det blir nog till att ta sig dit redan idag skulle jag tro.Måste ringa och få tag på var hon hamnar och kunna tala med någon sköterska där och det är inte det lättaste ibland att få tag på vart de hamnar.
I hela mitt liv har jag känt av när något ska hända de jag tänker på !
När min fd fru dog (jag visste inte att hon var så sjuk då) så upplevde jag vånda en hel dag. Fick reda på dagen efter att just de timmar då jag hade svår ångest var just då som hon dog!!
Nu har jag haft det extra svårt och jag vet att det är min mors tankar och vånda som går över på mig!

Kl 17.05 Nu har akuten skickat hem min mor så hon överlever väl den har dagen också.Åker dit i morgon för nu skulle hon vila sig ,sa hon!!!

Talade en kort stund med henne vid 19 tiden och då lät det lite bättre!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate