onsdag, februari 08, 2006

Våren är här,snart!

Vårkänslor och lyckokänslor! Idag 11:10
Att känna starka känslor inom sig är inte enbart angenämt, det kan stundvis kännas som en inre oro som man inte vet vad man ska göra med.
Otålig och rastlös är också ett tillstånd som följer med känslor men jag vet också att det finns bot för det hela och det är att träffa den människa som man längtar till!
Så är det bara, det finns inga "plåster" under tiden utan det som gäller är att få "bot" i det verkliga livet.
Att i detta tidevarv få känna dessa känslor som kan leda vart som helst är ju en nåd. Något att ta vara på!
Inte fega ur !Börja resonera som så "att jag har det ju bra som jag har det" osv.
Att inte ens våga tänka tanken på att flytta igen! Vill man något med sitt liv så måste man våga satsa hur krångligt det än kan se ut. Alla har ju en värld att vinna genom att vara modiga och att våga förändring! Alltså även jag!
Tänka i nya banor återigen,aldrig stelna och stagnera så som så många gör.
Hatar uttrycker "jag vet vad jag har men inte vad jag får"!
Detta synsätt fjättrar människor vid en påle resten av livet,de gör sig själv livegna!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv

SiteMeter

Twingly Blog Search hogrelius Search results for “hogrelius”

Annonser

Anpassad sökning
<

Translate